Wednesday, February 24, 2010

uten mål og mening??

"Kortboksen" min er ganske full, jeg har ikke så lyst å lage kort for tiden bare for å lage...må ha litt mål og mening. Så her sitter jeg...og tenker...og titter på nett (og da flyr tia). Har prøvd meg på å lage litt blomster med bånd, krepp, stoff..etc. Ikke alt er like vellykka - men gøy å prøve nytt..her er iallefall noen av de jeg har laga..(beklager dårlig bilde)
Kanskje noen poser/bokser kan være tingen....

Og ærlig speak - jeg er mektig lei vinteren...syns den har vært lang nok. Nu skal jeg avgårde og få litt skikk på ryggen, poste endel pulsvarmere...også skal jeg tilbake til hobbybordet mitt!

Ha en fin dag!

3 comments:

Elins Cards and other handscrafts said...

Du trenger da ikke kjøpe blomster.. Nydelige blomster i alle fasonger det der.
Skjønner godt du trenger mål og mening, for jeg klarer heller ikke å lage pynt bare sånn for å ha.

Du får ha en fin dag og uke ved hobbybordet Elin. Så får vi håpe vinteren snart slipper taket.
Klem Elin

soltroll said...

så flotte blomster.... De røde rosene ser jo helt ekte ut. Hvordan har du laget de??
Blir nok noen lekkre ekser/poser av disse. Gleder meg til å se... c",)
Klem fra Merete

nergele's puslerier said...

Flotte disse blomstene da og ikke nok med det ,da er jo det meste hejmmelagd når du gir bort ett kort...