Monday, May 18, 2009

Stille dager fremover...

-Dvs stille dager her i bloggen.
Er kommet i gang med å flytte ned en etg. Du godeste....dette er ikke gjort i en fei..(man ser ikke hvor mye man har når mye ligger i hyller og skuffer)...men jeg trøster meg med at jeg får en skikkelig opprydning. :-p
Jeg har et bord stående som jeg jobber på innimellom..ellers er det mildt sagt kaotisk her...
Har noen bestillinger på kort og post-it som jeg koser meg med.
(greier ikke gå så mange turer i trappa før beinan verker/svikter..så det tar tid...da er det greit å sette seg og pusle).
Har fått en god del nye stempler - de er montert på ez og satt i perm - klare til bruk. Gleeeder meg til det.
tror ikke jeg blogger igjen før etter helga...da vel installert på mitt midlertidige nye rom. :-)
Ha ei fin uke!!

No comments: