Wednesday, January 21, 2009

..my alpha page..is page 2 in my aj


Min alfaside..... med affirmasjoner (jeg måtte slå opp dette og lese om hva affirmasjoner er først..:-))
- inspirert av Åshild -
* * *
Det var litt vanskelig å komme igang, men jeg hadde veldig lyst å lage den....etter hvert ble det lettere og lettere. Jeg måtte ha med palmer og hav....BLÅ...jeg er veldig glad i blått. Himmel og hav!! :-) Jeg hadde det virkelig gøy, og når jeg var ferdig og leste over både lo jeg og følte meg virkelig god! ;-)
...mangler ord på z...den får jeg lime på når jeg kommer på noe glupt.. :-)
Jeg har laget den over 2 sider i boken min....gjort så godt jeg kunne med å "lime" dem sammen i PS, slik at jeg kunne vise dem frem mer helhetlig.
* * *
Dette er side 2 i min art journal -09.
Jeg håper at på slutten av året skal dette ha blitt til en kreativ bok, hvor jeg har fått utviklet meg selv litt og våget nytt. Jeg har ingen fast mål, mønster, tid eller antall sider jeg skal ha. Jeg tar det som det kommer og slik jeg føler for akkurat der og da.

3 comments:

Åshild said...

Så utrolig flotte sider, Elin ! Dette alfabetet er jommen meg også en fin måte å bli bedre kjent med hverandre på :) Takk for at du deler! Gleder meg til å følge med videre ut i AJ-boka di.

Klem

HegeT said...

Så lekker side....blått er flott...!!!!!....

Blir spennende å følge med vider i "boka" di...

HegeT

Linda S. L said...

spennende og herlige sider i boka di :)